HELT UNDERBART

Göteborg levererar precis som vanligt! Denna dag har varit helt perfekt, förutom att mina ENDA mammajeans sprack.. Så var bara att åka och leta nya! Till min förtjusning så hittade jag två par på h&m som jag faktiskt kunde ha.


Annars var vi haft en mysig dag med att tvätta bilen, smaskat glass från triumfglass, varit till Petters syster och sen varit ut och ätit på restaurang. Nu består kvällen av mys framför tvn och sängen kommer kalla ganska snart! Vid sex tiden imorgon rör vi oss ner mot Ullared.

LMaffig och riktigt god glass! Så passa på att åka dit om ni är i Göteborg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0