KAN DET INTE BLI TORSDAG NU?!

Jag längtar, jag vill! Jag vill bara att torsdagen ska vara här, att klockan ska bli kvart i elva och att jag får gå hem från jobbet. För det mina vänner betyder att vi rör oss neråt i landet. Närmare bestämt mot Göteborg. Och jag längtar så, dels att få träffa alla där nere men även till att bara få komma bort härifrån.
Sen älskar ju jag att åka bil, alltså jag tycker själva resan ner är halva nöjet. Dock hoppas jag innerligt att vädret är på vår sida, för då kommer vi stanna till i Laxå vid en rastplats för en liten paus med fika. Alltså, det är bara så underbart!
 
Enda planen vi har för resan är att vi åker till Ullared på lördagen, då vankas det shopping! Främst bebisshopping, vilket inte gör mig någonting alls! Har ju faktiskt spanat runt en del på deras blogg och hittat massa gosaker som gärna får följa med oss hem!
Ja, så ni kanske förstår att jag längtar nu?
 
En hemsk bild på mig, men denna bilden är tagen på vägen hem på den rastplatsen i Laxå efter vårat första besök
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0