NYHETER!

Helgen har gått, värmen har kommit och vi har faktiskt hunnit med en hel del denna helg!

I fredags spenderade vi förmiddagen i Västerås med mamma. Vi köpte lite trädgårdsprylar så vi kunde fixa och dona där. Petter klippte gräset, jag fixade med odlingar och klippte till äppelträdet lite. Enda minuset är att jag faktiskt inte orkar särskilt mycket.. Men känns ändå som att huvudsaken är att jag gör det jag orkar!

I lördags tog vi ytterligare en sväng till Västerås för lite shopping, denna gång endast jag och mannen i mitt liv. Fick med oss barnvagnen hem, JAG ÄR SUPERNÖJD!! Sen fick ärtan lite nya byxor också, älskar de randiga byxorna som är högst upp till höger. Jag själv fick strumpbyxor och Petter lite sommarkläder. Eftermiddagen bestod av marknad med Jenny och Calle.

Igår (söndag) firade vi mamsen med en lunch på agrill och sen tårtfika hemma hos henne. Så ja, min helg har varit underbar. 
Idag är det måndag, dom har startat med badrummet och jag längtar redan tills att det är färdigt! Ett besök hos Uppsala har vi också hunnit med, gav dock inte så mycket alls så nu är det bara att vänta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0