PYJAMAS

Idag kom äntligen mitt paket från bonprix, beställde en tjocktröja och en pyjamas därifrån att ha nu när magen växer. Jag har så fruktansvärt svårt för det här med att ha byxor under magen, och har inte sådär jättemånga byxor kvar som jag kan dra upp heller. Så då kändes en mysig pyjamas helt rätt faktiskt!


Idag är det torsdag, helgen är snart här igen och denna vecka har gått fruktansvärt fort. Vädret har ju varit helt underbart så känns skönt. Idag har det dock blåst en del sådär inte direkt varma vindar. Menmen, solen skiner ju i alla fall! 
Just nu väntar jag på att Petter ska vakna så vi kan göra något av denna dag, vad vet jag dock inte än!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0