VI HAR ALLA NÅGOT ATT DÖLJA..

Så står det på baksidan av första pretty little liars boken.. Köpte dom böckerna av en bekant eftersom jag gillar serien! Så ja, jag kände väl helt enkelt att jag kanske ska försöka komma igång med läsandet nu när jag dels är sjukskriven och dels eftersom jag inte orkar göra sådär jättemycket. Så idag tänkte jag inviga bok nummer ett innan jag somnar!


Vädret idag har ju varit helt underbart, nästan för varmt! Men underbart. Som jag längtat efter denna sommar värme, vet dock att jag kommer att dö om det blir varmare.. Men det får vi helt enkelt ta där och då!
Idag var vi och fick se bebis igen, allting ser bra ut och han växer på bra! Han ligger lite över normalvikt, men inte så att han på något sätt går över kurvan än och det känns skönt. Dock ska vi tillbaka nästa vecka igen för det var något flöde som var svårt att se idag, han var nämligen inte så samarbetsvillig utan skulle helst ligga precis vid min navel.. Enda minuset med dagen var att vi inte fick sådär jättemycket ny information om Göteborg. Men det kommer väl förhoppningsvis snart i alla fall.

Nej, nu ska jag ta och krypa ner med min bok och ladda till för veckans sista arbetspass!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0