IN LOVE WITH NEWBIE

Brrr! Har bänkat mig i soffan med en kopp te och en filt efter en och en halv timmes promenad med lilleman! 

Vi började med att hämta paket, vidare till apoteket, in på spargrossen för att köpa en vas/lykta och sen till blomsteraffären för att köpa med lite eucalyptus hem! Vi har varit hemma i över en timme och jag fryser så otroligt mycket. Hoppas att det bara är pågrund av promenaden, vill verkligen inte bli sjuk! 

Nu har Ludwig somnat om i vagnen så jag har dragit igång en film att slökolla på tills Petter vaknar, då är det god tid att dammsuga alltså.

(null)

(null)

(null)

Bild 1 / kläderna från newbie, alltså jag är kär! Tog lite större storlek så han ska kunna ha dom i vinter sen!!
Bild 2 / den lilla vasen/lyktan köpte jag i förrgår, blev dock så sugen på att ha den större varianten också så den fick följa med hem idag! Är ju något speciellt med levande blommor, dock gillar jag faktiskt mest gröna växter! Då passade eucalyptusen perfekt!
Bild 3 / lilleman idag! Klädd i det jag köpte till honom igår! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0