TRE MÅNADER

(null)

Tänk att vår minimänniska blir tre månader idag! Tiden går så fruktansvärt fort och jag är så glad över vilken underbar liten pojke Ludwig är. Han är så fruktansvärt snäll och är alltid så nöjd.

Nu har han kommit in i en period där det absolut inte duger att ligga ner, sitta upp är ju mycket roligare! Så igår sprang jag in på Ikea och köpte denna elefant som jag sett att många har och den har helt klart fått godkänt! Så det är ett bra köp! 

Fredagen är här vilket betyder att Petter är ledig nu! Dock ligger han och sover så jag tänkte snart få i Ludwig lite mat och sen ta en promenad! Vi måste till apoteket och så ska jag hämta ett paket. Kastar upp vad jag beställt senare idag!

Måste även passa på att visa er vad dom gjorde att den här dagen startade så bra som den bara kunde!! 
(null)
Fick detta sms av Cindy imorse och jag kan lova att tårarna rann! En sån underbar människa och vän. Sånt som verkligen visar att hon bryr sig om allt vi gått igenom! Tack!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Så söt liten kille. :) Och så fin vän du har.

Svar: Åh tack!! Ja, hon är verkligen speciell
ida Norrman

2017-11-03 @ 12:38:24
URL: http://ironheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0