DET BLIR INTE ALLTID SOM MAN TÄNKT

Det är lördag, det är morgon och den har startat riktigt bra! Dels för att Ludwig somnade vid halv nio igår kväll, sov till halv tre och vaknade till för att äta, sedan sov han till halv åtta imorse! Utvilad mamma? JA!


Han åt igen vid kvart i åtta och somnade om i sin säng, då tänkte jag passa på att få en liten stund för mig själv med lite kaffe, sköna hem och puustellis idébok! Vill nämligen hitta lite inspiration tills vi ska göra om köket!

Dock blev det inte så långvarigt med den såkallade stunden för mig själv! När jag väl satte mig till rätta så hörde jag nämligen en liten kille som låg och jollrade i sin säng.

Så sådär fick min ensamstund bli istället! Men det gör inte mig någonting alls, för att vara med vår son är det bästa jag vet!! Sen är han så snäll så han ligger gärna bara med och kikar runt, så jag har faktiskt hunnit bläddra lite i min sköna hem tidning och fått i mig några munnar kaffe! 


Snart ska vi ta och väcka Petter så vi kanske kan få i oss lite frukost och planera denna dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0