EN SÅN DÄR LÖRDAG

Vilken dag va? Vädret har varit helt okej och jag bara älskar det. 
Vi ska snart göra oss iordning och knalla till gudmor Sandra och umgås lite. 

Idag har vi varit väldigt produktiva, eller ja.. Jag har varit väldigt produktiv! Petter är iväg och Ludwig har sovit nästan hela förmiddagen. Så jag har passat på att rensa bland alla hans kläder, jag har tvättat och bäddat rent sängarna, dammsugit, plockat, vikt all tvätt och så vidare. Lilleman vaknade för en timme sen och då blev det lite mat för hans del. Nu ligger han i sitt gym och leker toll och från, dock ser han rätt trött ut igen! Min fina lilla älskling!!  (null)
Tänk att den där lilla killen är vår, att vi tillsammans har skapat denna underbara lilla människa!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0