IT'S ALL ABOUT THE DETAILS

 
Jag och Petter var ju iväg till Åsby en sväng förra veckan, köpte blommor, två kryddkvarnar och denna burk med te. Inte nog med att te är så underbart gott så var ju även burken en underbar inredningsdetalj! Älskar rea!
Dock har jag inte smakat på det än, men förhoppningsvis är det ju gott i alla fall!
 
Annars då! Nu har första natten gått där jag varit själv med lilleman.. Hur gick detta då? Med tanke på att vi har världens snällaste son så gick det jättebra. Han sov från halv nio till två, åt lite mat och sen var han vaken och ledsen en timme ungefär. Sen sov han till kvart över sex imorse, då kom även Petter hem. Då fick han äta en gång till och sen sov han fram till klockan nio. Så har faktiskt gått riktigt bra. Dock är han i en sån där period så han är rätt kinkig till och från under dagarna, men det hör väl till denna utvecklingsfas helt enkelt!
 
Idag är det måndag, ny vecka som är rätt fullspäckad. Idag väntar ett återbesök hos barnmorskan för min del! Sen kommer Emma och Caroline hit och hälsar på en stund.
Imorgon och på onsdag ska bilarna besiktas, håller tummarna på att dom går igenom..
På fredag ska jag på återbesök till ögonkliniken och sen är det ju helg igen! Känns som att veckorna bara rusar fram.
 
Nu ska jag ta och dricka upp mitt kaffe och göra mig redo för denna dag! Hoppas er vecka startar bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0