LÄNGTAN ÄR ENORM

(null)

Såhär såg det alltså ut i vårt kök, var goda att ignorera den fruktansvärt fula tapeten.. En svart matta som oftare är vit för allt hår som fastnar i den, den är så äcklig den där mattan! Vitt bord från Ikea och gråa stolar från furniturebox.se, det är väl det enda jag kommer sakna. Dom är fruktansvärt sköna!

(null)

Ny matta, nya fönsterlampor, bordet och stolarna som vi fick av Cindy! Jag älskar det verkligen. Det bästa med stolarna är att man kan tvätta överdragen i maskin, vilket är bra när vi har en liten hemma! Sen är det ju bra att det går att köpa nya överdrag vilket gör att det är ett enkelt sätt att förändra på! 

Nu längtar jag så fruktansvärt mycket tills det är dags för en köksrenovering alltså. Jag har så mycket idéer om hur jag vill ha det! Nu är det bara pengar som ska sparas! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0