MINDRE BRA MORGON!

Ja, nej! Gud så trött jag är idag. Har inte alls sovit bra inatt.. Är läskigt hur van man är med att faktiskt vara pigg och utvilad varje morgon, denna morgon var inte alls rolig.

Ludwig vaknade första gången efter två för att äta och efter det hade jag så svårt att somna om. Låg bara i sängen och vred och vände i två timmar. Tillslut somnade jag om och vaknade vid sex tiden av att nami hittat något att leka med och sen vaknade Ludwig! Så jag är som sagt rätt trött. Fast han somnade om igen vid halv åtta så kunde inte jag sova mer! Får dock se om jag kanske kan somna en stund snart, lilleman är nämligen på gränsen att sova igen. 

Vill ju faktiskt vara pigg idag när vi har lite saker att göra! Jag uppdaterar er som sagt i eftermiddag med vad vi ska göra idag!

(null)
Hittade denna bild när jag rensade igenom mitt galleri på telefonen idag! Från 2600 bilder till ungefär 800! Det är inte jättelätt att välja vilka bilder man faktiskt vill ha kvar och inte, men nu är det i alla fall gjort!k


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0