NÄR MAN HAR IDÉER

Åh! Vi ska ju göra om vardagsrummet i framtiden, eller ja.. Göra om och göra om, men vi ska tapetsera om! Just nu har vi en väldigt ljus, beigeaktig tapet som det inte är några som helst fel på egentligen. Men det är inte jag! Jag vill gärna ha det grått, svart och vitt hemma. Så tanken är väl att tapetsera eller måla vardagsrummet i någon sådär riktigt ljusgrå färg.
 
När man är hemma såhär mycket som man är vid en föräldraledighet så hinner man verkligen fundera, planera och framförallt önska vad man skulle kunna göra! Så jag har slängt ihop ett litet kollage med grejer från IKEA som jag vill ha till vardagsrummet.
 
 
Nya soffor, två hyllor till ena väggen, lite tavlor, växter, nya kuddar, lite dekorationer! Åh, skulle plånboken tillåta så skulle jag åka imorgon och inhandla allt! Menmen, man får ju ta en sak i taget. Det första till vardagsrummet som ska införskaffas är i alla fall nya soffor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0