UNDERBARA HÖST

(null)

Det är väl något alldeles speciellt med hösten ändå? Speciellt de dagar när vädret är sådär underbart. Solen skiner och kylan nästan biter en i ansiktet och så luktar det bara sådär underbart.

Ännu bättre är det när kvällarna börjar komma och man kan tända en massa ljus! 
Nu är det en ny vecka, nya tag med livet. Imorgon väntar en hel del roligheter och jag berättar vad imorgon eftermiddag! Blir även liten shopping imorgon då jag på fredag ska släppa mammarollen och gå ut med världens bästa vän! Ska bli riktigt kul, men lite konstigt då jag inte varit borta mer än någon timme tidigare. Men med världens bästa man och pappa hemma så är jag inte ett dugg orolig heller! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0