VÄLKOMMEN HEM!

(null)

(null)

Åh jag är så glad! Idag sa vi hejdå till volvon och hej till en ny golf sportscombi!!
Jag är så nöjd och det ska bli så fruktansvärt skönt att slippa volvon faktiskt. Nog för att jag tycker att Volvo är bra bilar, men vår var någon form av ett måndagsexemplar! Vi har bara haft problem med den bilen. Förhoppningsvis ska denna fungera bättre! Så ja, det var det vi skulle göra idag!

Dock blev det ingen shopping idag för vi insåg att vi inte skulle få plats med både barnvagn och vinterdäck i bilen. Så det får bli imorgon istället! Hoppas innerligt att jag hittar någonting att ha på mig till fredag.


Kommentarer
Postat av: Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Härligt med ny bil! Hoppas den fungerar bra :D

Svar: Ja verkligen! En alldeles underbar känsla. Det hoppas vi också 😊
ida Norrman

2017-10-24 @ 19:28:51
URL: http://blogg.anniesfotografier.se
Postat av: JUNITJEJ

Så fin bil! GRATTIS!

Svar: Tack! 😁😁
ida Norrman

2017-10-24 @ 19:33:01
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0