VILKEN OMSTÄLLNING..

Vintertiden är här, Instagram har bjudit på massor med inlägg om föräldrar som "missade" den där extra timmen med sömn eftersom barnen vaknade tidigare! Här hemma blev det verkligen inte så! 

Ludwig vaknade kvart över två inatt, alltså när klockan egentligen var kvart över tre, den hade hunnit gå tillbaka en timme när han vaknade. Då fick han lite mat och somnade gott om igen och sov fram till klockan sex, för lite mer mat såklart!! Trodde inte att han skulle sova mer eftersom i hans värld så brukar vi ju kliva upp då. Men han somnade om och sov till  åtta! Så här blev det inga förändringar. Det enda som går att påpeka är nog att han var tröttare nu på kvällen, redan vid sju var han färdig att somna. Men med lite bus och lek höll han sig till åtta i alla fall, underbara unge!

Annars då, vi har varit en sväng till Cindy och Linus för att lämna en fåtölj och hämta köksmöbler! Imorgon kommer det förhoppningsvis bilder, beror på om stolsöverdragen har torkat eftersom jag tvättade dom! Men är dom torra ska jag självklart bjuda på en före och efterbild. 

Petter är på jobbet, Ludwig sover och jag passar på att plocka lite samtidigt som jag fastnar framför sagan om ringen som går på tv! 
Hoppas att ni haft en riktigt bra helg!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0