DIY

Eftersom tavlor, prints och posters kan vara så fruktansvärt dyrt så passade jag på att tillverka lite egna imorse när Petter och Ludwig fortfarande låg och sov.

Jag tycker ju att det är så kul att hålla på med sånt! Det enda som behövs för att komma igång är egentligen lite inspiration, tacka gudarna för internet då.

Idag har jag fått ihop typ femton olika, mycket inspiration av det som säljs på desenio.se, men med min egna lilla touch helt enkelt!

Här är några av printsen jag pysslat ihop, resten lägger jag ut senare! 



Kommentarer
Postat av: Isabell Hedberg

Vad duktig du är, de blev jättefina!

Svar: Men åh! Tack så jättemycket 😁
ida Norrman

2017-09-20 @ 22:28:31
URL: http://isabellh.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0