FAMILJELIVET ÄR BÄST

Godmorgon! Hoppas er dag har startat bra. Det har i alla fall min gjort. Eller ja, det har alla mina dagar gjort sen jag skrev sist.
Nu har vi haft en chans att verkligen få komma in i familjelivet och det är verkligen det bästa som finns. Ludwig är så fruktansvärt underbar och snäll. Han sover sig igenom nätterna med endast en eller två korta matpauser, sen äter han mellan sju och åtta på morgonen och sen får han och pappa P sova vidare, vilket är otroligt skönt för då kan jag få min lilla stund för mig själv på morgonen. Dricka kaffe, plocka och dona lite utan att ha någon att ha koll på!
 
Det har hänt en del de senaste dagarna! I fredags var vi in på första kontrollen på sjukhuset, allt såg bra ut! Eftersom lilleman även hade börjat äta mer själv på flaska bestämde vi oss för att ta bort sonden och det har fungerat jättebra! Vi har varit iväg till Västerås på lite shopping, vi har haft lite främmande, vi har tagit första ordentliga promenaden, vi har hälsat på Petters jobb och mitt gamla jobb! Ja, så har väl de senaste dagarna sett ut!
 
Idag är det tisdag, klockan närmar sig halv nio och jag ska snart ta tag i dagens måsten! I eftermiddag får lite främmande, alltid lika kul! Har ju faktiskt saknat alla mina nära och kära, så känns jättekul när dom vill komma och träffa oss och Ludwig. Så ja, dagen är fullspäckad. Inte mig emot.
Tänkte även passa på att rensa igenom alla 1000 bilder som tagits på Ludwig och sen skicka in några för framkallning, sen tänkte jag även kasta in en liten bildbomb här med bilder från den senaste veckan helt enkelt! Men först lite mer kaffe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0