PRODUKTIV MORGON

Det är söndag, klockan är halv nio och jag har redan hunnit med en hel del denna morgon.
 
Ludwig vaknade vid sju för att äta lite, ytterst lite eftersom han somnade mitt i maten. Då passade jag på att ta tag i tvätten, plocka lite granna och sen tog jag mig en lång dusch! Sånt där som bara är på tok för skönt ibland. Nu sitter jag och dricker kaffe och ska snart ta upp lilleman igen, jag hör nämligen att han håller på att vakna. Så ja, dagen har startat helt underbart, har fått lite egentid och snart får jag mysa med min alldeles underbara familj! Hoppas er söndag blir bra.
 
Dig skulle jag kunna titta på hela dagarna, du är det finaste vi gjort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0