SHOPPINGEN FRÅN ULLARED!

LUDWIG
 
Jag är faktiskt väldigt besviken över klädsortimentet på babyavdelningen. Fanns nästan ingenting alls där. Nathalie däremot hittade massor till Rasmus, så jag längtar tills Ludwig är lite större så man kan fynda ännu mer!
Sen var det även väldigt mycket saker jag hade velat köpa till honom som inte fanns, men jag är rätt nöjd ändå!
 
PETTER
 
 Till Petter hittade jag nästan ingenting, han fick tre t-shirts, den ena har han på sig nu därför är den inte med på bild! Sen fick han även två par mjukisshorts samt två deos. Kändes jättetrist att packa upp och visa honom vad jag handlat när nästan ingenting alls var till honom.. Menmen!
 
TILL MIG
 
Första dagen hittade jag nästan ingenting. Då fick endast en t-shirt, en pyjamas & två linnen följa med. Men på lördagen däremot, då hittade jag massa tröjor, mjukisshorts, ett par "fin-mjukisbyxor", dom ser typ ut som ett par kostymbyxor fast i mjukismaterial. Och så hittade jag faktiskt en bikini i min storlek som jag blev helt kär i! Är supernöjd och det känns toppenbra att få fylla på garderoben med lite nytt!
 
TILL HEMMET & ÖVRIGT
 
Fick med mig lite smått & gott till hemmet. Nya kökslampor, nya plädar till soffan, lite småinredning, duk till köksbordet, doftpinnar, lakan till vår säng osv. Sen lite sånt där smått och gått som man kan behöva!
Även här är jag lite besviken på heminredningssortimentet. Hittade massor på ullaredsbloggen men nästan ingenting av det fanns i butik. Så det var ju lite synd! Men men, fick ju i alla fall med mig en del saker hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0