SHOPPINGLISTA TILL ULLARED

Bild lånad från google.se
 
Tänkte att jag skulle bjuda er på en liten shoppinglista av det som ska inhandlas i Ullared! Har en lista klar i mobilen så att jag kan bocka av allt eftersom man plockar på sig grejer.
 
Till Ludwig;
  • Kläder, han behöver en hel del i både storlek 74 & 80!
  • Badkläder
  • Skor i olika storlekar
  • Filtar, dyna och en organizer till vagnen
  • Skedar till klämpåsar
  • Leksaker & böcker
  • "Bra-att-ha" saker, så som tvättlappar, påsar till blöhink osv.
Till mig;
  • Kläder! Sommarkläder FRÄMST, men även bara basicplagg.
  • Parfym
  • Smink & sminkhandduk
  • Mobilskal
  • Eventuellt ett aktivitetsarmband
Till Petter;
  • Kläder, lite t-shirtar, shorts och eventuellt någon tröja.
  • Deo + parfym
  • Hörselkåpor med radio
Till hemmet;
  • Lampor till köket
  • Lakan
  • Krukor, förvaringsburkar och inredning rent allmänt
  • Doftpinnar
Övrigt;
  • Present till en vän
  • Överdrrag till skötbädd åt Cindy
  • Sällskapsspel
Sen slinker det ju väldigt ofta ner andra saker också! Men jag hoppas innerligt att jag får med mig det mesta med min budget!! Självklart kommer jag ju lägga upp allt som blev inhandlat när vi kommit hem också.
Nu längtar jag bara något fruktansvärt mycket tills jag och Nathalie sitter i bilen.
 
 


Kommentarer
Postat av: Angelica Wåhlin

Så roligt att läsa, du får gärna visa resultatet sen :)

Svar: Absolut! 😁
ida Norrman

2018-04-18 @ 18:18:30
URL: http://angelicawahlin.se/
Postat av: Anonym

Ja! Men snart är det ÄNTLIGEN dags 😍

2018-04-19 @ 20:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0