2018-08-13

Denna måndagsmorgon startade med att vågen visade -1,1 kg, vilket gör mig glad då jag förra veckan hade gått upp 0,3! 

Efter en mysig frukost tillsammans med världens bästa familj så klädde jag & Ludwig på oss & tog en promenad i det kyliga vädret. Ingen är nog gladare än mig över att sommaren förhoppningsvis börjar lida mot sitt slut. Det är ju faktiskt på hösten jag mår som bäst! 

Idag har vi inga direkta planer jag & Ludwig.. Får nog helt enkelt bli en dag med massa lek och mys, för helt ärligt.. Det finns inget bättre än att vara med världens bästa lilla kille!


(null)

(null)
(null)

Promenaden slutade på 6,5 km! Ludwig somnade så gott i vagnen. Hade nog utan problem kunnat gå längre om jag varit smart nog att ta med mig vatten. Får komma ihåg det imorgon! 

Hoppas er vecka startat lika bra som våran!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0