EN BRA START PÅ VECKAN!

Godkväll! Hoppas er vecka har startat lika bra som min har gjort.

Redan imorse, strax efter åtta så åkte jag och Ludwig till Emma och Lykke för en lekstund. Alltid lika trevligt att umgås med dom, vi tycker och tänker så lika kring mycket och hamnar alltid i så spännande diskussioner om allt mellan himmel & jord.

Vid lunch åkte vi hemåt så att Ludwig skulle hinna sova innan vi skulle hälsa på förskolan. 
Halv två var det dags för informationssamtal, det kändes jättebra och förskolan var otroligt mysig! Ludwig fick en kompis direkt & dom satt en stund tillsammans med bilarna innan vi åkte hemåt igen. Nu är det bara att förbereda sig inför starten, vi har alla kläder klara & vi ska bara beställa hem namnlappar så kläderna kommer till rätta! 

(null)
Som jag älskar min familj, världens bästa lilla familj! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0