EN LITEN TOK

En helt underbar tisdag, minus en väldigt trotsig unge.. Just nu har Ludwig en period där han testar gränserna, lite väl mycket & ofta alltså. Menmen, det är väl hans sätt att växa som person som man får helt enkelt bara kämpa sig igenom det!

Vi spenderade förmiddagen på öppna förskolan, måste massa på nu för imorgon är sista dagen.. väl hemma så ville han inte sova och istället bara bråka med hunden, det gillas verkligen inte! 
När Petter vaknade så tog jag mig en lång dusch och sen blev det ett snabb bad med lilleman. Efter det var det dags att laga mat och jag provade på ett nytt recept som jag fått av Sandra. Jag måste bara säga att jag är mer än nöjd och det var verkligen helt underbar gott! 

(null)
(null)

Ludwig har börjar gå runt med pallen hemma, allt som går att knuffa är roligt att leka med.. Idag lärde han sig att man kan sätta sig på första steget och ha det översta som bord! Det var självklart superkul att leka "tittut" med den också. Varför inte liksom?

Nu kikar vi på finalen av hela Sverige bakar, jag känner att jag börjar bli jäkligt trött så ser fram emot att sova sen! Imorgon ska vi på julavslutning på öppna förskolan! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0