EN SÄMRE NATT

Godmorgon! Hoppas att ni har fått sova gott & att ni får en helt underbar torsdag.

Min natt har varit långt ifrån bra alltså.. Jag har så ont i ryggen att jag vaknat varje gång jag ska vända mig, inte har det varit bättre av stt Ludwig ena stunden legat och tryckt sitt huvud mot mitt skulderblad för att sen trycka in sina små tår rakt i ryggen på mig. Menmen, mysigt är det på något sätt ändå att han vill ligga så nära.

Eftersom jag inte är helt pigg idag så tar vi en lugn förmiddag inomhus med lek och mys helt enkelt. I eftermiddag ska vi åka iväg en sväng med mamma, står lite julklappshandling på schemat.

(null)

Något som är väldigt roligt just nu är klossar, han fick detta i födelsedagspresent av sin faster, är klossar med alfabetet! Jag ska bygga torn som Ludwig sen får riva ner igen. Eftersom han fattat sånt tycke av sånt så ska han få en förpackning med 100 byggklossar i julklapp sen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0