EN NY VECKA!

Godmorgon, eller något åt det hållet kanske? 

Idag är det måndag och en ny vecka har startat, en vecka som innehåller lite planer..
Vi vaknade halv åtta imorse, är så bortskämd över hur bra Ludwig sover! I snart tre veckor har han sovit hela nätter, dock vaknar han till vissa nätter, men då vill han mest bara ha nappen och sova vidare. Så ja, jag känner mig utvilad till 99% av dagarna nu för tiden. 

Idag är väl en dag vi egentligen inte har några planer. Håller på att tvätta just nu och sen behöver dammsugaren rastas lite senare också. Annars händer det inte alls mycket! Ja jo, jag bokade biljetter till Justin timberlakes konsert i juli till mig och Sandra!! SKA BLI SÅ GRYMT!

Imorgon ja, då fyller jag år! 26 år, tiden går så fort! Det firas med ett besök hos Ludwigs hjärtläkare och ett ultraljud ska göras igen! 
På onsdag, då är det alla hjärtans dag, vi har inga planer på att fira det direkt, men tänkte i alla fall att vi skulle ha en heldag tillsammans och bara mysa, äta lite gott och bara vara.
På torsdag är det daga för ett besök på bvc! Ska bli spännande att se om Ludwig gått up i vikt i och med att han inte längre äter under nätterna, jag hoppas verkligen det så vi inte måste börja väcka honom!
På fredag, då ska vi hjälpa storebror Jim och Nathalie med deras flytt! Ska bli så kul att se deras hus för första gången!! Är så glad att dom äntligen hittat det.

Sen är det helg igen, inga planer alls och det behövs inte heller. Ibland måste man tänka att det är okej att bara göra ingenting.

Hoppas att ni får en riktigt bra vecka!

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0