ETT HELT ÅR ÄLDRE

(null)

Grattis på min födelsedag!! Ja, lite så är det ju faktiskt. Idag var min 26e födelsedag och den har varit toppen bra.

Startade dagen med att Petter gjorde iordning frukost, jag fick en superfin maja lykta och två nya, helt underbara tekoppar (som ses på bilden)! Efter frukosten gjorde jag iordning mig eftersom vi skulle på ultraljud med Ludwig! Vad som sades där kommer i ett senare inlägg.

Efter ultraljudet följde jag med mamma hem för lite fika med henne, storebror Jim och Rasmus. Åkte hem vid två tiden och då kom Sandra för att fira mig. Hon hade med sig fika och jag fick tulpaner och ett doftljus som doftar helt magiskt!! 
När Sandra åkte hem så åkte vi in till Västerås en sväng för att hämta ut Ludwigs sittdel, jag är såååå nöjd!

Kvällen har spenderats i soffan med en mage som är rätt paj efter all skit jag ätit idag och snart kallar sängen, är helt slut efter en lång dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0