JAG LÄNGTAR!!

Eftersom Ludwig inte längre har trivts med att ligga ner i vagnen så bytte vi till sittdelen för typ två veckor sedan! Jag älskar verkligen vår vagn men har insett att sittdelen vi har inte fungerar för honom, inte just nu i alla fall. Det går liksom inte att få till selen tillräckligt bra, antingen blir den för slapp i grenen eller för slapp över axlarna..

Så efter lite diskussion bestämde vi oss för att beställa en ny, ergonomisk sittdel! Så idag efter att jag tatuerade mig så åkte vi för att beställa en ny! De senaste dagarna har jag nämligen haft lite barnvagnsfeber och bara suttit och googlat, tittat bilder, jämfört osv.. Men jag fastnade för en viss sittdel och en viss färg väldigt snabbt så ja, den fick det ju såklart bli! Så antingen får vi den denna vecka eller nästa vecka. Jag hoppas så att den blir bättre.

(null)

Blev denna Emmaljunga superviking sittdelen i färgen olive! 

Förut var det bästa jag visste att shoppa kläder till mig, inredning till huset.. Det har övergått lite i att shoppa kläder till Ludwig och ja, barnvagnsgrejer och bilstolar.. Det kunde jag absolut inte tro för något år sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0