NÄR LIVET ÄR PÅ TOPP!

Helgen är igång, det är lördag, kvällen spenderas framför tvn med kärleken i mitt liv och jag bara njuter av tillvaron just nu!

Igår åkte vi som tidigare skrivet till Västerås. Inhandlade en hel del nytt till badrummet och håller på att fixa & dona där inne för att få till den där känslan jag vill ha. Så kommer bjuda er på en bild kommande dagar. Ludwig fick även med sig lite nya kläder hem, såklart! Och världens bästa mamma hittade dom där perfekta jeansen till honom!!! Lyckan då alltså. 
Jag köpte ett par jeans på Ica maxi till honom för några månader sen som varit så.jäkla.bra! Men sen har dom inte funnits mer och han har växt ur sina, men igår så hade dom fått in dom igen, lite annan färg bara, men det gör absolut ingenting. Så två par i olika storlekar fick följa med hem!

Idag hade jag och Sandra lite bestie-time med shopping. Ibland är det skönt att bara få vara Ida! Fick med mig två, helt underbart sköna tröjor och tre par trosor, så jag är nöjd! Vi var borta i fem timmar och vi har skrattat, pratat, haft sönder galgar och bara fått vara oss. Sånt behövs ibland! Nu är liksom kroppen laddad med massa härlig energi!

Imorgon är det söndag vilket betyder städ och tvätt dag hos oss. Ska bli skönt att få det gjort inför en ny vecka!

Sen tänkte jag passa på att bjuda er på lite bilder på världens snällaste, finaste lilla kille!

(null)
(null)
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0