NÄR MAN BARA KÄNNER SIG TAGGAD!!

(null)
Dagens frukost! Gröt på fiberhavregryn, två ägg och en kopp te!

Alltså, jag är igång, jag är taggad, JAG KAN! Även om det endast är början av dag tre utan socker så känner jag mig så jäkla nöjd. Att ha det sockerberoendet jag har är hemskt och det ska bli så skönt att bli av med det, för jag vet ju att det går. 

I måndags tog jag en promenad med Ludwig på fem kilometer, det var underbart skönt ute, om man bortser från blåsten! På kvällen körde jag mitt första zumbapass och det var så kul!! Jobbigt, men kul. Kände mig verkligen supernöjd efter. Ikväll är det dags för pass nummer två denna vecka och jag ser fram emot det. Jag vill minnas att jag tyckte att just detta pass var riktigt roligt förra gången jag körde zumba.

Jag bråkar fortfarande lite med mitt blodsocker dock. Jag tar sockret innan och efter varje måltid just nu för att ha lite koll på vad som funkar för mig att äta, för jag vill ju verkligen få ner mina värden så dom ligger bra! Men det är också en stor peppning för att fortsätta kämpa och hålla igång. För jag vet ju att jag kan, det vet jag! Jag ska fan göra allt för att bli av med min diabetes..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0