NU HAR VI ÄNTLIGEN FÅTT TID!

Börjar med att bjuda på en bild på kapten handdukshuvud!
 
Alltså dagarna med denna lilla kille är aldrig tråkiga! Han bara går med på alla tokigheter, är skitglad och nöjd hela tiden. Man kan liksom inte sluta förundras över hur kul man kan ha med ett så litet barn..
 
Men, till rubriken! Efter några veckors väntan och undran så kom brevet, det där brevet som man öppnat postlådan för några extra gånger om dagen (tills att jag bröt av min nyckel i låset och vi inte kunde öppna den). Men, det problemet löste Petter och kom in och gav mig brevet. Den 5 mars ska vi infinna oss i Göteborg igen för kateteriseringen. Känns så skönt att det snart är dags och att vi äntligen vet. Så ja, vi åker ner redan den fjärde eftersom vi ska vara på sjukhuset tidigt på morgonen, vi har inskrivningssamtal den femte och som det ser ut blir det kateterisering den sjätte. Och har jag förstått det rätt så kommer dom prova en ballongsprägning om kateteriseringen ser bra ut. Så vi hoppas på det nu i alla fall.
 
Nu har vi ett par veckor av väntan, tur att vi har saker planerade nästan varje dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0