TÄNK OM VI VETAT DÅ..

Det vi vet idag!

(null)

Jag och mamma satt och kollade igenom massa bilder hemma hos henne igår! Hittade dessa bilder på Petter och mig, detta var när vi varit tillsammans i ungefär en månad! Där satt vi, 22 & 24 år och visste egentligen ingenting.
Tänk att vi snart skulle äga vår första lägenhet tillsammans, för att sen köpa ett hus, för att sen gifta oss och till sist få veta att vi skulle få barn.. Tänk om vi vetat om allt detta när vi satt där i soffan hemma hos mamma, alldeles nykära och livet bara lekte!

Jag är så glad över att det är han, den där människan som jag fått göra allt detta med! Han som pushat mig till att vilja, till att orka, till att våga! Världens bästa människa skulle jag vilja säga! 

Att du så snabbt blev en del av min familj är guldvärt, för familjen är verkligen allt för mig. Nu sitter vi här, fyra år senare med vår egen lilla familj! Min perfekta lilla familj. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0