2018-01-14

Alltså, det här med att stava börjar jag faktiskt tappa mer och mer.. Skulle skriva en rubrik och ordet jag skrev gick liksom inte ihop för mig överhuvudtaget!
 
Det är söndag, Petter ligger och vilar inför en jobbnatt och lilleman sover en stund, alltså är jag vaken själv just nu. Jag har därför passat på att fräscha upp bloggen lite granna! (Ludwig passade på att vakna mitt i mitt inlägg).
Ny header, syns ju endast via datorn! Sen lite smått och gott som blivit ändrat.
 
Helgen har som vanligt bara sprungit förbi och vardagen kryper sig sakta på igen. Vi har haft en kanonmysig och lugn helg som avslutades i Västerås hos systeryster med lite brunch. Veckan som kommer bjuder på föräldragrupp, besök på BVC för 5-månaders vaccination och på fredag ska vi på begravning.. Senare ikväll kommer det ett lite personligare inlägg om mina tankar och funderingar kring nästa resa till Göteborg!
 
Hoppas ni haft en toppenhelg och får en bra start på nya veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0