ATT SKÄMMA BORT SIG SJÄLV

Idag har jag passat på att skämma bort mig själv lite grann. Jag tog en lång dusch medan Petter matade Ludwig och sen gick dom och la sig för att sova en stund. Då kunde jag ta mig tiden att smörja in mig i lugn och ro, färga mina ögonfransar och ögonbryn, sätta mig framför datorn och kika runt lite.. Ja, jag känner mig lite bortskämd med all tid jag faktiskt har för mig själv även om vi har en liten hemma.
Missförstå mig rätt nu, det finns ingenting jag älskar mer än att vara med min familj, men man läser om så många som aldrig har chansen att kunna ta hand om sig själva lite när dom har barn hemma. Därför njuter jag extra mycket av att kunna göra dom här små sakerna.
 
Helgen har gått otroligt fort alltså. Igår fick vi främmande, först av Cindy & Linus och framåt kvällen kom Sandra förbi en sväng. Alltid trevligt att få träffa sina vänner, speciellt när man har dom bästa vännerna.
På kvällen blev det lite gomiddag i form av potatisgratäng och fransyska, första gången någonsin jag tillagat det! Fransyska alltså, men det blev helt okej gott i alla fall. När Sandra gått hem spelade vi en vända yatzy och sen blev det filmmys.
 
Idag är det söndag vilket betyder att Petter börjar jobba ikväll. Alltid lika tråkigt att inte ha honom hemma, men är väldigt bortskämd med att han jobbar som han gör, han är ju ändå hemma väldigt mycket!! Jag har bäddat rent i sängen, grabbarna ligger i varsin säng och jag väntar väl mest på att dom ska vakna så vi kan äta lite mat sen.
 
Hoppas ni haft en riktigt bra helg och att nästa vecka startar på bästa sätt!
 
Bjuder på en tre år gamal bild! Ibland saknar jag min piercing väldigt mycket!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0