DÅ VAR DET DAGS..

Jaha mina vänner.. bilen börjar bli packad, Ludwig sover en sväng och det börjar snart bli dags att röra sig neråt i landet. Ska bli underbart att träffa Petters familj, mindre underbart att spendera tid på sjukhuset.. Men, jag är så glad att dom är så noga med att ha koll som dom ändå är. Det är ju trots allt tack vare den underbara personalen på sjukhuset som vår son faktiskt lever! 

(null)

Igår var vi till Ikea en sväng för att köpa örngott till mina hotellkuddar jag fick i julklapp, vi passade även på att köpa nya sängkläder och allt blev invigt inatt. Jag kommer helt ärligt inte ihåg sist jag sov så skönt alltså!! Skönt att vakna utvilad när man ska köra långt.

Nej, nu ska jag ta tag i det sista innan vi ska hämta mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0