KÖKSDRÖMMAR

Är det något jag verkligen vill göra, helst för ett år sedan så är det vårt kök. Det är verkligen ett gräsligt 80-tals kök med kakel som går i grönt, blått, gult, rosa, lila och vitt.. Luckorna börjar bli dassiga, skeva och det ser helt enkelt bara förjävligt ut!

Vi håller på att spara ihop för att kunna göra köket inom en snar framtid och jag längtar så! Det vi, (läs; jag) har bestämt är att köket ska gå i grått! Vita tapeter, vit bänkskiva och gråa luckor! Sen är det allt annat runt omkring som ska bestämmas.. Vad var beslag, vilken färg, ska luckorna vara släta, inredningen i skåp och luckor.. Ja, jag längtar i alla fall!

(null)
(null)
(null)
Alla bilder tagna från Pinterest!

Det är ju så läckert! Men jag kan verkligen inte bestämma mig för vilken stil jag vill ha i köket. Lutar mest åt släta luckor då resten av hemmet går lite i det "stilrena"! Luckor som är utskurna är för mig lite mer lantliga, vilket är sjukt fint! Men jag vet inte om det skulle passa in hos oss! 

Ja, vi får se! Grått ska det vara i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0