NÄR MAN BARA HITTAR DET!

I tisdags var jag och mamma på ultraljud med Ludwig och tog en liten lunch och shopping efter det! Alltid lika mysigt att ha såna dagar med min mamma faktiskt. Hittade massa nytt och fint till lilleman! Det är liksom en omöjlighet att inte shoppa till honom.. MEN jag hittade även tre tröjor till mig, när det dessutom var halva reapriset så kunde jag inte låta bli. Sen jag blev mamma så har jag sällan unnat mig själv något! Det blev även lite inredning till hemmet, gått på tok för länge sen jag köpte hem något! 

(null)
(null)
(null)
1. Byxorna har vi haft till Ludwig tidigare, älskade dom då och blev överlycklig att dom kommit tillbaka igen! 
2. En hel dress i en grön/beige färg, älskar huvtröjan som har en dragkedja bak i ryggen! 
3. Passade på igår att flytta runt lite inredning, den svarta korgen samt tidningshållaren var det som fick följa med hem i tisdag! 

Kommer ett inlägg senare om vad vi fick veta vid ultraljudet!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0