VÄLKOMMEN 2018

Hade ni en bra nyårsafton? Det hade i alla gall vi!

Vi hade bara en helt lugn och skön dag. Vi var hem till Mari en sväng på dagen för lite fika och chansen att hinna träffa sari och dom en stund! Sen åkte vi hem och började med mat. Vi tog dagen i ära och gjorde en trerätters middag, lite lyxigt sådär.

Till förrätt gjorde vi vitlökstoast med het kycklingröra, det var så underbart gott. En perfekt förrätt när man inte äter fisk och skaldjur! Till varmrätt blev det potatisrosor och oxfilé och efterrätten bestod av en glassbomb. Ludwig, han fick äta potatis&majspure, den var mindre poppis tror jag! 
På kvällen spelade vi Bingolotto och jag vann hundra kronor! Sen blev det några omgångar med yatzy och vi fick faktiskt se lite raketer genom köksfönstret. Även om jag är lite emot raketer så är det ju ändå väldigt vackert!

(null)
(null)
(null)
(null)
Självklart skulle Ludwig få vara lite uppklädd under sitt första nyår!

(null)
(null)
(null)
(null)
Lite bilder på maten! 

Är som sagt helt nöjd med hur vår nyårsafton artade sig, att få vara hemma (i pyjamas) med min underbara familj, vad kan väl vara bättre?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0