IBLAND SKA MAN HA TUR!

(null)

Detta är en bild på något som gjorde mig extremt lycklig! Jag var nämligen med & tävlade om ett presentkort på Instagram hos en butik som heter fridafritiof & till min stora förvåning så vann jag!!

Lyckan jag kände var enorm, för dom säljer nämligen kläder från mini rodini, ett märke som jag gillar väldigt mycket! Dock har dessa kläder ett lite högre pris, vilket gör att jag faktiskt väljer att inte lägga dom pengarna. Men nu när jag vann så ville jag unna mig & Ludwig dessa kläder!! Så blev två T-shirtar och ett par leggings från mini rodini, samt en tröja från pigeon som jag fastnade för just för att man kan vända den ut&in, vilket gör att det typ blir två tröjor!!

Det bästa av allt; jag beställde kläderna igår & fick dom redan idag! Där snackar vi snabb leverans!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad roligt, grattis!! Byxorna var så snygga!! /kram Lina

2018-07-21 @ 22:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0