KAN DET BARA GÅ ÖVER?!

(null)

Håret är rufsigare än rufsigast, skulle behöva gå till frisören & klippa mig inom en snar framtid alltså.

Jag har haft konstant huvudvärk i snart tre dagar, det börjar bli så sjukt jobbigt & jag hoppas så att det snart kommer att gå över. Tror det är för att vi minskat ner rejält på sockerintaget. Förra veckan bestämde vi oss för att vi endast får "unna" oss en gång i veckan, det har faktiskt fungerat förvånansvärt bra. Suget har funnits till & från, men har tackat nej till allt med fika/glass osv dessa dagar. Detta har faktiskt resulterat i att jag på en vecka gått ner 1,5 kg! Det känns faktiskt otroligt bra & jag är supernöjd, speciellt eftersom vi bara slutat med godis/glass/chips/läsk och sådana saker. Vi äter fortfarande all sorts mat, så förra veckan blev det t.ex pizza två dagar! 

Minuset är ju som sagt huvudvärken.. men det är ju klart, det är ett beroende man ska bli av med! 
När jag fått ordning helt på just godis & sötsaksbegäret så ska jag börja minska ner på kolhydrater också. Men vill ta ett steg i taget så man orkar fortsätta! 

Nu längtar vi så tills på fredag, då går nämligen Petter på semester! Det ska bli underbart att ha honom hemma i fyra veckor. Det enda vi har inplanerat är en dag på parken zoo! Utöver det kommer semestern gå åt att fixa Ludwigs rum, förhoppningsvis bygga om trappan på framsidan och så ska ju jag & Sandra på konsert!! Kommer nog bli några bra veckor detta!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0