DET FINNS INGET BÄTTRE

En ny vecka är här, Petter jobbar eftermiddag denna vecka för att lära sig en ny maskin på jobbet och det är verkligen jättekonstigt! Jag är så van att ha honom hemma hela dagarna.. Men jag får helt enkelt bara tänka att det är en kort tid det är såhär! 

Jag och Ludwig har haft en otroligt mysig dag. Vi har busat, skrattat, skrikit, hoppat, sovit tillsammans, kramats och bara haft det sådär underbart. Finns verkligen ingenting som är bättre än att få vara med vår som.

Imorgon blir det storhandling och sen kommer kusin Rasmus och mamma Nathalie hit för lite tacomys! Det ska bli supertrevligt att umgås med dom och få lite sällskap. 
Nu ska jag fortsätta mysa framför tvn innan jag dejtar kudden.

(null)
(null)
Två bilder från helgen när jag och Ludwig tog en liten tupplur på sisådär en & en halv timme!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0