DU ÄR INTE VÄLKOMMEN..

Jaha, då har förkylningen hittat mig också. Fy så hemskt det är! Dock får vi vara glada över att Ludwig är frisk igen, lite snorig är han fortfarande men inatt sov han sig igenom hela natten utan uppvak så det är ju toppen bra!

Jag märkte redan igår att det var på g för min del, hade en fruktansvärd huvudvärk när vi vaknade och var småtäppt i näsan. Det har eskalerat och snoret verkar inte ha något stopp, nysningarna kommer med jämna mellanrum och ögon rinner så man kan tro att någon dött! Var riktigt längesen jag mådde såhär uselt. Tur då att Petter är ledig nu så någon av oss orkar med att roa den där lilla!

(null)
(null)
(null)

Två bilder från igår på två av mina kärlekar och en bild från imorse när han hittade min telefon & såg en bild på sig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0