HAN ÄR VÄRLDSBÄST

(null)

Min man, min bästa Petter alltså! Jag har varit fruktansvärt trött denna vecka, så idag fick jag ta en timmes sovstund innan han skulle till jobbet och sen var han bara sådär världsbäst och åkte till Willys för att handla hem lite nödvändigheter till mig såsom bindor och godis! Perfekt när roliga veckan är här.

Vet att jag inte ska äta godis och så, men helt ärligt.. när jag har mens så kan jag inte låta bli! Roligt att läsa om va? Min mens.. men, så är faktiskt livet när man är kvinna!

Idag är sista dagen Petter jobbar denna vecka så efter ikväll har vi helg hela familjen. Jag längtar väldigt mycket till det. Har haft en riktigt bra vecka, igår åkte jag och Cindy till Erikslund för att fika med en gammal klasskompis, det var riktigt kul och vi satt och pratande i nästan fem timmar.. Så som sagt, veckan har varit bra men har samtidigt saknat kvällarna med min man!

Denna kväll spenderas framför tvn och jag bara väntar på att Wahlgrens värld ska börja! Helgen är rätt planlös än sålänge, vi får helt enkelt bara ta dagarna som dom kommer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0