MIN LILLA STORA KILLE

 
Den lilla grabben som förgyller våra dagar, han som alltid får en att skratta, han som idag har fått sin första tand, han som idag hittade en ny grimas, han den där lilla som jag bara älskar mest av allt i hela världen!
 
Veckorna springer som vanligt förbi, ibland känns det som att man måste stanna upp och bara tänka på vart dagarna tar vägen. Tänk att det liksom snart är åtta månader sen som Ludwig föddes! ÅTTA månader.. Vill knappt tänka på hur fort det gått, för det betyder att min lilla kille faktiskt inte är så liten längre.
 
Förra veckan bestod av mycket tårar från mitt håll, först för att Ludwig var så sjuk (inte kul att se), sen för att jag själv blev sjuk (blir verkligen som ett litet barn då) och framförallt för att min underbara, fina vän Cindy och hennes Linus fick välkomna deras lilla Hugo till världen!! Nu längtar jag så tills jag får komma och bebismysa!
 
Petter åkte på att jobba eftermiddag en vecka till vilket betyder att jag och Ludwig får spendera våra dagar själva! Dock hade vi besök av Emma och lilla Lykke några timmar idag, timmarna bara sprang förbi och plötsligt var klockan fem.. När dom åkte hemåt fick Ludwig sova en stund, jag passade på att laga mat och äta innan han vaknade igen och sen satte vi oss i soffan för hundra procent mys innan det var dags för sängen! Jag ska nog också försöka komma i tid i säng idag, dock vet jag att det inte brukar funka så, men man kan alltid försöka?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0