MIN FÖRSTA MORSDAG

Idag är det söndag, idag är det morsdag. Min första morsdag! Denna dag har varit riktigt bra, hela denna helg har varit riktigt bra.

Har hunnit med shopping, mest till Ludwig som vanligt! Men är ju så roligt att handla till honom. Har hunnit med att mysa massor med min fina familj, hjälpt mamma att bygga möbler & blivit bjudna på hennes goda mat! Haft en vinkväll med Sandra, vi skulle ta något glas som slutade med tre flaskor.. Jaja, man lever bara en gång & det var en riktig toppen kväll.

Idag startade dagen med att Petter & Ludwig kom in och väckte mig. Kom ut i köket där Petter hade dukat fram en riktigt fin, härlig frukost! På bordet låg två små paket med just det jag hade önskat mig.. Halsband från Bianca ingrossos kollektion!! Jag är verkligen världens lyckligaste fru & mamma, påriktigt!

(null)
Är verkligen helnöjd med dessa, jag måste bara åka in & få ena kedjan förlängd så jag kan använda båda samtidigt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0