EN BÄTTRE LÖRDAG

Denna dag har varit betydligt bättre än gårdagen, även om jag varit på halvdåligt humör till & från idag också. 

Vi startade denna dag med att ta tag i tvätten, tog en promenad i det underbara, kyliga vädret! Är så fruktansvärt vackert utomhus med all frost, speciellt när solen ligger på! 
Runt lunch packade vi in oss i bilen för att bege oss till Kolsva, väl där blev vi bjudna på fika & lite lek. Alltid underbart att umgås med familjen. Vid tre tiden åkte vi hemåt igen, Ludwig somnade i bilen efter allt bus med Rasmus. Grabbarna tog ett varmt bad & jag passade på att röja lite, känns lite som att jag inte gör annat än att städa ibland..

Nu på kvällen har jag & Petter ätit lite skräpmat och bara suttit i soffan. Imorgon har jag bestämt mig för att ta tag i julpyntandet faktiskt, trots att jag alltid brukar vänta, men vill få det ur världen och komma in i känslan ordentligt redan nu.

(null)
En av bilderna på lilleskrutt från förra årets julkort! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0