EN RIKTIGT PISSIG DAG

Ingenting har varit bra idag, är på så dåligt humör & har verkligen varit det HELA dagen. Vill inget hellre än att bara åka iväg i någon dag & få vara helt själv.. 

Har trots mitt dåliga humör försökt mig på att städa hemmet. Har storstädat tvättstugan, torkat golv, dammsugit och plockat lite i köket. Står så mycket skit där som jag inte riktigt vet var jag ska göra av! 
Så fort Ludwig lagt sig så ska jag dra fram en jäkla massa onyttigheter, mosa i mig & bara glo på tv. Jag hoppas verkligen att humöret vänder tills imorgon då vi ska hälsa på hos Jim, Nathalie & Rasmus. 

Nej, ska sluta vara så negativ nu. Funderar faktiskt på om jag ska fortsätt gå emot mig själv & fortsätta julpynta denna helg, då får man ju faktiskt njuta ännu längre av allt det myset. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0