JAG SER DET SNÖAR

(null)
En liten bild på en liten kille som var alldeles förundrad över snön som föll utanför fönstret idag!

Godkväll! Eller ja, egentligen är det godnatt för våran del, men tänkte bara kika in & skriva lite medan jag väntar på Petter som gör sig iordning! 

Idag har jag & Ludwig varit en sväng till Hallstahammar för att leka lite med Cindy och Hugo. Vi har inte träffats på nästan två månader så nu var det verkligen dags! När vi kom hem höll Petter på att städa lite och jag satte igång med mat, idag stod det currykyckling med ris på listan. Efter maten så blev det en del bus, lite julmusik & dans! Ludwig har verkligen hittat sina moves. 

På eftermiddagen plockade vi upp mamma för en tripp till affären & därefter tog vi en fika hemma hos henne. 
Kvällen har spenderats med en hel del mys framför tvn & jag fick en ordentlig massage i nacken/axlarna. Alltså jag är så sjukt spänd så när Petter masserar mig så känner man verkligen varenda lite knut och hur den flyttar sig när han drar tummen över. 
Nu ligger jag i sängen brevis Ludwig som vaknade till & var ledsen, han har somnat om och snarkar så gott nu! Imorgon, då är det dags för ett besök hos frisören och jag ska se om jag kan få till någon före & efter bild då. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0