NÄR MAN INTE KAN SÄTTA FINGRET PÅ DET

Ni vet när någon frågar "hur mår du?" & allt man vill är att skrika att man mår åt helvete, men man bara ler lite och svarar att allt är bra..
Precis, så är det i mitt liv just nu. Jag vill bara skrika, gråta och låsa in mig någonstans.

Det värsta av allt är att jag inte kan sätta fingret på vad det är som gör att jag mår som jag gör. Jag gråter hela tiden, är stressad, trött. Det känns som att jag inte alls räcker till längre, det känns som att jag inte orkar vara glad mer. Det krossar mig, för jag hatar att jag jämt känner mig tjurig, att varenda liten grej som blir fel gör att jag sprängs. 
Som tur är, mitt i allt detta kaos är att jag har världens bästa man! Som trots att jag kan bli riktigt elak, alltid kramar om mig och berättar hur mycket han älskar mig. Sånt som verkligen behövs när livet inte är på topp! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0