ÄLSKADE HÖST

(null)

Hösten är verkligen världsklass för mig! Älskar de dagar som är kyligare, älskar att det börjar bli mörkare & framförallt att man nu kan börja tända ljus och lampor inne.
Skulle jag har råd så skulle jag typ förnya allt här hemma inredningsmässigt!!

Dagarna bara springer förbi. I onsdags så var jag & jobbade lite extra och det var såååå kul!! Saknar att jobba, samtidigt vill jag aldrig sluta vara hemma med Ludwig.. 

Imorgon ska jag ringa till kommunen för att kolla om jag kan ändra förskoleplats till Ludwig. Jag har varit osäker ett bra tag på om jag valde rätt & nu känner jag verkligen att jag faktiskt vill ha honom på en annan förskola.. Jag hoppas att det går att ändra första valet eftersom han än så länge inte fått någon plats! 
Ska även ringa veterinären och boka tid för att ta bort tandsten.. Alltid lika underbart både för honom & för plånboken, men så kan det vara! Hoppas bara på att det finns någon tid snart! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0